May 27, 2010

..syukur..

alhamdulillah..sempurna gak pose aku ari ni..aku pose ganti + pose sunat tau..maka dgn itu, pose ganti aku da abes...yahuuu..hehehe..td buke, aku wat cucur ikan bilis je..lauk da abes..malas nak masak..yg tinggal kat umah, aku ngan linda..sian die..kene la mkn cucur..sori ye adik..kak wa penat dan malas nak masak..mkn cucur je la kite mlm ni..huhu..tapi syukur la kan..ade gak makanan..ade org 2, x mkn langsung..minum air je wat alas perut sbb x mampu beli makanan..so, kite kene la besyukur dgn ape yg ade..

0 comments:

Post a Comment

May 27, 2010

..syukur..

Posted by ::WAWA AZURA:: at 7:54 PM
alhamdulillah..sempurna gak pose aku ari ni..aku pose ganti + pose sunat tau..maka dgn itu, pose ganti aku da abes...yahuuu..hehehe..td buke, aku wat cucur ikan bilis je..lauk da abes..malas nak masak..yg tinggal kat umah, aku ngan linda..sian die..kene la mkn cucur..sori ye adik..kak wa penat dan malas nak masak..mkn cucur je la kite mlm ni..huhu..tapi syukur la kan..ade gak makanan..ade org 2, x mkn langsung..minum air je wat alas perut sbb x mampu beli makanan..so, kite kene la besyukur dgn ape yg ade..

0 comments on "..syukur.."

Post a Comment