May 13, 2010

bgn lmbt lagi..

untuk kali ke bape ntah..ari ni aku bgn lmbt lg..bagusss..sape suh tdo lmbt2..huhu..kepada mak cik2 kat lua sane 2, saye mmg suke bgn lmbt..but it doesn't mean saye anak dara yg pemalas ye..saye ni cukup lengkap ngan ilmu rumahtangga tau..cume mmg liat sket nak bgn pagi je..hihihi..bemalas-malasan mengemas katil yg da jd cam tongkang pecah..btol weii..aku x tipu..tiap2 pagi bgn tdo, mesti korang akan jumpe situasi cam2 kat bilik aku..gua bukan tdo sopan beb..bukan tdo ala2 manje cam sleeping beauty 2..org ckp aku tdo buas..org2 tu adalah abg,kakak n adik aku..buas cam mane pun aku x tau la..mane sedar ..da tdo kan..pergerakan di luar kawalan..bak kate omputih unconcious..hahaha..tapi btol kot ckp diorg 2..tbe2 teringat tyme aku study dulu..duk menyewa ramai2..bess gler tyme study dulu...xleh lupe smpi ble2..hehehe..tapi yg paling besnye, bile ingat tyme tdo..slalu sgt tetukar tempat tdo ngan rumit aku..pelik gak kan..bgn2 pagi, tgk aku ade kat tempat tdo die..die ade kat tempat tdo aku...bukan sekali 2..bekali2 gak la jadi cam2..almaklumlah..tdo seblah2..maka, keraplah insiden itu terjadi..hehehe...aishhh...malas btol la..selimut teselit kat celah katil..bantal kat atas lantai..hahaha..n td aku bgn pun aku bukan ade kat atas tilam empuk aku 2..tapi ade kat atas lantai..hahaha..ni mesti kes jatuh katil tapi aku x sedar..almaklumlah...aku kalo da tdo, bom jatuh seblah pun x sedar...hahaha..hyperbola sket kat situ..gilo kaww..da bom nak jatuh kat seblah, x kan nak tunggu..nak mampus..lari la..hehehe...ni da siap kemas umah n masak..rajin kan aku..mesti korang tabik kat aku kan..hohoho..pasan lbey..nak mandi..nak siap2 cantik2+wangi2..nak g keje pulak pas ni..adehh..keje2..keje part tyme..dental assistant jew..keje biase2..x glamer pun..stop kat cni..nanti, balik keje aku update lagi..nak pki baju ape eh ari ni???

p/s:hye abuMySpace

0 comments:

Post a Comment

May 13, 2010

bgn lmbt lagi..

Posted by ::WAWA AZURA:: at 12:45 PM
untuk kali ke bape ntah..ari ni aku bgn lmbt lg..bagusss..sape suh tdo lmbt2..huhu..kepada mak cik2 kat lua sane 2, saye mmg suke bgn lmbt..but it doesn't mean saye anak dara yg pemalas ye..saye ni cukup lengkap ngan ilmu rumahtangga tau..cume mmg liat sket nak bgn pagi je..hihihi..bemalas-malasan mengemas katil yg da jd cam tongkang pecah..btol weii..aku x tipu..tiap2 pagi bgn tdo, mesti korang akan jumpe situasi cam2 kat bilik aku..gua bukan tdo sopan beb..bukan tdo ala2 manje cam sleeping beauty 2..org ckp aku tdo buas..org2 tu adalah abg,kakak n adik aku..buas cam mane pun aku x tau la..mane sedar ..da tdo kan..pergerakan di luar kawalan..bak kate omputih unconcious..hahaha..tapi btol kot ckp diorg 2..tbe2 teringat tyme aku study dulu..duk menyewa ramai2..bess gler tyme study dulu...xleh lupe smpi ble2..hehehe..tapi yg paling besnye, bile ingat tyme tdo..slalu sgt tetukar tempat tdo ngan rumit aku..pelik gak kan..bgn2 pagi, tgk aku ade kat tempat tdo die..die ade kat tempat tdo aku...bukan sekali 2..bekali2 gak la jadi cam2..almaklumlah..tdo seblah2..maka, keraplah insiden itu terjadi..hehehe...aishhh...malas btol la..selimut teselit kat celah katil..bantal kat atas lantai..hahaha..n td aku bgn pun aku bukan ade kat atas tilam empuk aku 2..tapi ade kat atas lantai..hahaha..ni mesti kes jatuh katil tapi aku x sedar..almaklumlah...aku kalo da tdo, bom jatuh seblah pun x sedar...hahaha..hyperbola sket kat situ..gilo kaww..da bom nak jatuh kat seblah, x kan nak tunggu..nak mampus..lari la..hehehe...ni da siap kemas umah n masak..rajin kan aku..mesti korang tabik kat aku kan..hohoho..pasan lbey..nak mandi..nak siap2 cantik2+wangi2..nak g keje pulak pas ni..adehh..keje2..keje part tyme..dental assistant jew..keje biase2..x glamer pun..stop kat cni..nanti, balik keje aku update lagi..nak pki baju ape eh ari ni???

p/s:hye abuMySpace

0 comments on "bgn lmbt lagi.."

Post a Comment