May 13, 2010

sgt2 bosan!!

sgt2 bosan...bowink..kenapa la rase bosan gler mlm ni..xtau nak wat ape...da la penat gler keje arini..smpi saket2 badan aku..demam baru nak kebah...huhu...rase cam nak g spa je..urut2 badan ni haa..badan nak gune lame beb..so,kene la jage elok2..alangkah nyamannye berada di spa tyme2 cam ni...hahaha...byk pulak dwit aku nak g spa..xde maknenye..berangan je buleh la..hehe..actually, i felt very2 tired n exhausted today..huhu..dr siang smpi mlm ni, rase penat gler..nape ntah..adakah ini tande2 aku semakin tua...????owhhhh..NO!!!huuuu..da la xdpt tgk adamaya ptg td..tensen2..ayah nak tgk badminton pulak..tepakse lah mengalah..huhuhu..ayah, beli la tv lg 1..x yah rebut2 nk tgk tv lg pas ni..huhu...ayah x layan pun aku ckp..ape lagi..masuk bilik..pura2 majok..hahaha...tp ayah x pujuk pun..sibuk tgk badminton die 2..smpi atie ayah..huhuhu...bukak laptop..cek2 fesbuk...TBE2, terlihatkan sesuatu..aisehh..bufday, BFF aku..camne leh lupe ni..adoiyaiii..las year pun lupe gak..huhuhu...gelabah carik nset..kol die..waiting lak..gayut la 2..huhu..mentang2 maxis bagi kol free..2 3 kali try kol, waiting gak..adehh..bg msg, xreply..jadi x keruan gler da ni..menahan debar di hati..dup dap dup dap bunyik jantung aku..cuak beb..mane la tau die majok ngan aku. sbb x wish kat die..huu..tunggu je la..mane tau die reply ke jap g kan..menanti dgn penuh kesabaran..huhu..smbil2 tunggu cik yana reply msg aku 2, aku guling2 la atas katil jap..tetibe..zzZZzZ...tetido beb..hahaha..tgh syok2 layan mate, nset bunyik..cehh..potong stim btol..baru je nak mimpi2 ni..rupe2nye, CIKYANAKUSYG kol..hahaha..ape lagi..dgn cargas nye aku menjawab kol cik yana 2..fuhh..legaaa..ingat kan die marah+majok ngan aku sbb x wish bufday die..hehehe..naseb baek die ok je..bufday girl mane bulleh marah2..x swit la kan..hahaha..name pun kol free, x gune kredit, masing2 ckp non stop..dimanfaatkan dgn sewajarnye oleh kami ber2..ade je bende nak ckp..mcm topik yg kua..lame gak la borak ngan cik yana..ngumpat2 sket..gosip2 sket..melepaskan kerinduan yg tebuku di dada..cehhh..las wik, baru je jumpe..hehehe..smpi teputus2 line sbb lame sgt borak...hepi sgt2 dpt ckp ngan cik yana..cik yana, HEPI BUFDAY eh..sebenar2 nye, telupe lagi dis year..tapi nak cover, ckp la nak wish lmbt2...sori eh darl..bab nak ingat2, bufday org ni, mmg aku fail la..huhu..pas abes borak ngan cik yana, kebosanan dtg menjelma..cehhh..menci la..g la jauh2...nak wat ape ni???????????nak mkn, x lapo...nak tdo, da x ngantok pulak...ape yg patut aku buat ni...huaaaaaaaaa..

0 comments:

Post a Comment

May 13, 2010

sgt2 bosan!!

Posted by ::WAWA AZURA:: at 12:13 AM
sgt2 bosan...bowink..kenapa la rase bosan gler mlm ni..xtau nak wat ape...da la penat gler keje arini..smpi saket2 badan aku..demam baru nak kebah...huhu...rase cam nak g spa je..urut2 badan ni haa..badan nak gune lame beb..so,kene la jage elok2..alangkah nyamannye berada di spa tyme2 cam ni...hahaha...byk pulak dwit aku nak g spa..xde maknenye..berangan je buleh la..hehe..actually, i felt very2 tired n exhausted today..huhu..dr siang smpi mlm ni, rase penat gler..nape ntah..adakah ini tande2 aku semakin tua...????owhhhh..NO!!!huuuu..da la xdpt tgk adamaya ptg td..tensen2..ayah nak tgk badminton pulak..tepakse lah mengalah..huhuhu..ayah, beli la tv lg 1..x yah rebut2 nk tgk tv lg pas ni..huhu...ayah x layan pun aku ckp..ape lagi..masuk bilik..pura2 majok..hahaha...tp ayah x pujuk pun..sibuk tgk badminton die 2..smpi atie ayah..huhuhu...bukak laptop..cek2 fesbuk...TBE2, terlihatkan sesuatu..aisehh..bufday, BFF aku..camne leh lupe ni..adoiyaiii..las year pun lupe gak..huhuhu...gelabah carik nset..kol die..waiting lak..gayut la 2..huhu..mentang2 maxis bagi kol free..2 3 kali try kol, waiting gak..adehh..bg msg, xreply..jadi x keruan gler da ni..menahan debar di hati..dup dap dup dap bunyik jantung aku..cuak beb..mane la tau die majok ngan aku. sbb x wish kat die..huu..tunggu je la..mane tau die reply ke jap g kan..menanti dgn penuh kesabaran..huhu..smbil2 tunggu cik yana reply msg aku 2, aku guling2 la atas katil jap..tetibe..zzZZzZ...tetido beb..hahaha..tgh syok2 layan mate, nset bunyik..cehh..potong stim btol..baru je nak mimpi2 ni..rupe2nye, CIKYANAKUSYG kol..hahaha..ape lagi..dgn cargas nye aku menjawab kol cik yana 2..fuhh..legaaa..ingat kan die marah+majok ngan aku sbb x wish bufday die..hehehe..naseb baek die ok je..bufday girl mane bulleh marah2..x swit la kan..hahaha..name pun kol free, x gune kredit, masing2 ckp non stop..dimanfaatkan dgn sewajarnye oleh kami ber2..ade je bende nak ckp..mcm topik yg kua..lame gak la borak ngan cik yana..ngumpat2 sket..gosip2 sket..melepaskan kerinduan yg tebuku di dada..cehhh..las wik, baru je jumpe..hehehe..smpi teputus2 line sbb lame sgt borak...hepi sgt2 dpt ckp ngan cik yana..cik yana, HEPI BUFDAY eh..sebenar2 nye, telupe lagi dis year..tapi nak cover, ckp la nak wish lmbt2...sori eh darl..bab nak ingat2, bufday org ni, mmg aku fail la..huhu..pas abes borak ngan cik yana, kebosanan dtg menjelma..cehhh..menci la..g la jauh2...nak wat ape ni???????????nak mkn, x lapo...nak tdo, da x ngantok pulak...ape yg patut aku buat ni...huaaaaaaaaa..

0 comments on "sgt2 bosan!!"

Post a Comment