May 26, 2010

..sekali lagi..

again..dan sekali lagi..lame gak aku x cite pape kat cni..ntah la..xde mood utk bercerita..selalu aku dgr blogger ckp blog diorg besawang kalo da lame x hupdate..tang mane yg besawangnye pun aku x tau la..aku tgk ok je..even da lame x post pape entry..hehehe..x besawang pun..suci murni je ni..hahaha..bosan la..x tau nak wat pe..jari2 ni da mule gatal nak menaip..nmpk gaye byk la cite aku mlm ni..akan dirungkaikan satu persatu..nak mulekan yg mane dulu eh..???

lately ni, mcm2 jd..mm..dugaan2..tapi aku yakin, setiap bende jadi ade sebabnye..xkan saje2 bende 2 nak jadi kan..kene kuatkan semangat ni..kalo x, mesti aku down..tapi yg sebenar2nye, sudah terasa sgt2 down di kala ni..cettt..aku menci rase ni..cdey..nak nangesh ni..sumpahh..mmg nak nangesh..air mate da begenang2 ni..kalo aku kelip mate sket je, mesti mencurah2 la air mate itu ke ladang gandum..ade ke???cam iklan koko crunch pulak..weee...huhu..wawa, be strong k..jgn nangesh2..xde sape nak pujuk kalo ko nangesh...huhu..usaha n tawakal..pasti ade hasilnye..mungkin bukan skang..nnti dah tibe masenye, ade la rezeki 2...sabo je la wat mase ni..sabo tau..

YA ALLAH..aku bersyukur di atas setiap kurniamu..berikanlah aku kekuatan untuk menempuhi ujianMU..semoga aku selalu ada dalam bimbinganMU..amin ya rabbal alamin...

0 comments:

Post a Comment

May 26, 2010

..sekali lagi..

Posted by ::WAWA AZURA:: at 8:47 PM
again..dan sekali lagi..lame gak aku x cite pape kat cni..ntah la..xde mood utk bercerita..selalu aku dgr blogger ckp blog diorg besawang kalo da lame x hupdate..tang mane yg besawangnye pun aku x tau la..aku tgk ok je..even da lame x post pape entry..hehehe..x besawang pun..suci murni je ni..hahaha..bosan la..x tau nak wat pe..jari2 ni da mule gatal nak menaip..nmpk gaye byk la cite aku mlm ni..akan dirungkaikan satu persatu..nak mulekan yg mane dulu eh..???

lately ni, mcm2 jd..mm..dugaan2..tapi aku yakin, setiap bende jadi ade sebabnye..xkan saje2 bende 2 nak jadi kan..kene kuatkan semangat ni..kalo x, mesti aku down..tapi yg sebenar2nye, sudah terasa sgt2 down di kala ni..cettt..aku menci rase ni..cdey..nak nangesh ni..sumpahh..mmg nak nangesh..air mate da begenang2 ni..kalo aku kelip mate sket je, mesti mencurah2 la air mate itu ke ladang gandum..ade ke???cam iklan koko crunch pulak..weee...huhu..wawa, be strong k..jgn nangesh2..xde sape nak pujuk kalo ko nangesh...huhu..usaha n tawakal..pasti ade hasilnye..mungkin bukan skang..nnti dah tibe masenye, ade la rezeki 2...sabo je la wat mase ni..sabo tau..

YA ALLAH..aku bersyukur di atas setiap kurniamu..berikanlah aku kekuatan untuk menempuhi ujianMU..semoga aku selalu ada dalam bimbinganMU..amin ya rabbal alamin...

0 comments on "..sekali lagi.."

Post a Comment