May 10, 2010

baby..im back..

wahh..da lame x memblog..hehehe..kini, diriku mau kembali memblogging...aktifkan dirimu..eh2..bukan2..aktifkan diriku..yeahhh..semangat membara2..hahaha..gelak sket kat situ..ntah btol ntah tidak.ayat je lebih je ni..ade bola ni haa kat tv..sambil tgk bola, sambil 2 la aku belek2 blog yg da lame terabai ni..hehehe..since ade blog, ni baru entry aku yg ke3..weii..bising la ko..diam buleh x..??ish..abg aku ni..tgk je la bola 2..jerit2 pulak..aku tau la da gol..ilang kang idea aku..huhu..mmg da ilang pun..mumumu..sebenarnye,reason aku da lame x wat entry adalah aku rase syg je nak gune jemari aku yg halus mulus ni..ari2 gune losyen taww..kang kasar pulak tgn aku nak salam mak mentua..wooo2..stop!!berangan di situ..hihi...yang sebenar2nye, malas nak menekan button2 yg terdampar kat laptop ni haa..sungguh malas jugak nak membina ayat yg superb2 ..waima, idea belambak2 je...ceh..konon2 je 2..pada hal, xde idea pun nak wat entry ape..hahaha..tgk org laen punye blog, perghh..superb babe..ade bunge2..ade pix gempak2...blog aku ni haa, terabai je..cian ko baby...ececeh..name nak geli..BABY..hahaha..lantak la ko..baby pun baby la..akan ku belai dirimu setiap hari..yulkkk..lagi geli ngan ayat 2..baby, im back..juz 4 u..lalalalala..hatiku girang sebab MU menang..tbe2 rase penat gler..siang tadi ade kenduri...saket badan da ni..jom tdooo..ngantok sgt2 ni.!!

p/s: nyte abu!!!MySpace

0 comments:

Post a Comment

May 10, 2010

baby..im back..

Posted by ::WAWA AZURA:: at 12:33 AM
wahh..da lame x memblog..hehehe..kini, diriku mau kembali memblogging...aktifkan dirimu..eh2..bukan2..aktifkan diriku..yeahhh..semangat membara2..hahaha..gelak sket kat situ..ntah btol ntah tidak.ayat je lebih je ni..ade bola ni haa kat tv..sambil tgk bola, sambil 2 la aku belek2 blog yg da lame terabai ni..hehehe..since ade blog, ni baru entry aku yg ke3..weii..bising la ko..diam buleh x..??ish..abg aku ni..tgk je la bola 2..jerit2 pulak..aku tau la da gol..ilang kang idea aku..huhu..mmg da ilang pun..mumumu..sebenarnye,reason aku da lame x wat entry adalah aku rase syg je nak gune jemari aku yg halus mulus ni..ari2 gune losyen taww..kang kasar pulak tgn aku nak salam mak mentua..wooo2..stop!!berangan di situ..hihi...yang sebenar2nye, malas nak menekan button2 yg terdampar kat laptop ni haa..sungguh malas jugak nak membina ayat yg superb2 ..waima, idea belambak2 je...ceh..konon2 je 2..pada hal, xde idea pun nak wat entry ape..hahaha..tgk org laen punye blog, perghh..superb babe..ade bunge2..ade pix gempak2...blog aku ni haa, terabai je..cian ko baby...ececeh..name nak geli..BABY..hahaha..lantak la ko..baby pun baby la..akan ku belai dirimu setiap hari..yulkkk..lagi geli ngan ayat 2..baby, im back..juz 4 u..lalalalala..hatiku girang sebab MU menang..tbe2 rase penat gler..siang tadi ade kenduri...saket badan da ni..jom tdooo..ngantok sgt2 ni.!!

p/s: nyte abu!!!MySpace

0 comments on "baby..im back.."

Post a Comment